Sen uppdatering

Sorry för sen uppdatering! Men i tisdag jobbade jag och vid 1 fårgade dem om jag kunde stanna en halvtimme längra alltså till 16.30. Det gjorde jag jag tänkte att 30min = 50kr :) så får man tänka ibland när det känns jobbigt.
Det har inte hänt så mycket saker. Därför ingen uppdatering. Men i onsdags så städade jag hela källaren det blev skit fint! och vi lunch gick jag hem till Alex för att äta lunch han hade beställt sushi åt oss :D
 
Sen när jag rensade källaren så hittade jag massa saker, mina gammla ridsaker, hundsaker, kaninsaker. Så allt det la jag och Lisa upp på tradera idag :) hoppas vi säljer något iallafall. Sen har jag fått lite konst som jag ska sälja åt Alex, det ska också upp på tradera i morgon.
 
I morse åkte Alex till sitt landställe :( Jag pratade med honom nu en timme och han hade det bra. Jag saknar honom extra mycket när jag ska sova. Men det är ganska skönt att vara i från varandera också. 
 
Idag fixade vi som sagt med tradera men efter det åkte jag, Lisa och mamma till årsta och spelade bowlig! riktigt roligt. Vi spelade 2 serier och Lisa vann med 191 och jag kom på 186 mamma 143 tror jag. Men det var riktigt roligt att hitta på något tillsammans.
 
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. I morgon ska jag fixa med akvariet (har sagt det i två veckor...), fixa med tradera sen om jag hinner sola. Men det får vi se för jag är sjuk och det är inte bra att sola då men vi får se hur jag mår i morgon. Sen vid 5 ska vi åka hem till pappa för han fyller 50år! så då blir det middag och så.
 
Nu sak jag gå men vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0