Helg <3

Helt underbart vänder man kan ju inte tro att det är 3-. Jag sitter på Alex balkong och njuter!
Jag träffade inte Emelie igår...
Men Alex kom hem vid halv sju i går och då hade han köpt med sig sushi :) Efter det badade vi och hade riktigt mysigt! Efter det kollade vi film och så :) nu är han på jobbet så jag ska fixa lite här hemma och måla naglarna. Sen ska jag möta Lisa och Ebbe och handla lite mys. Sen måste jag duscha och träffa Alex vi fyra innan jag och Lisa ska möta Catta och Lotta för att spela billjar och äta middag :) vi ska ses halv sex så jag måste börja fixa mig snart! sen ska jag hem till min Karl och kanske ta över några vänner.
Ps. Titta vilken god lunch jag åt idag!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0