Hej!

Nu sitter jag i soffan och är färdig sminkad och klar. Jag råkade kolla fel på klockan så jag har en timme på mig att ta det lugnt.
Jag ska iväg och jobba idag! Jag börjar 12-16:30 idag och ska jobba på fritid på skolan i Länna där jag jobbade första gången. Ska bli roligt att jobba men det är alltid lite nervöst!
Efter jobbet ska jag hem. Sen vid 19:00 ska jag kanske hem till Andres och äta middag med Alex.

Min helg:

På torsdag ska jag kanske träffa Fredrik och ta en öl och snacka livet :)

På fredag ska jag ha mys kväll med Alex <3

Lördag förmiddag kommer Petri med familj och ska sätta upp mina hyllor och en spegel i mitt rum! Jag tänkte göra en video sen med mitt rum som jag lägger upp här. Sen på kvällen ska jag på bio med Maria, sen ska vi äta middag eller fika efter. Riktigt trevligt!

Sen blir det söndag och då ska jag träffa Amanda och äta middag sen på kvällen ska vi på issas skiva!! Jag är riktigt taggad!!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0