Hej igen

Lisa och jag kom inte på så mycket att göra men vi ska snart äta så det är lugnt. Men vi snackade med Alex och Philip och dem hade lust att ses så det ska vi göra :) Vi ska typ dricka lite vin i bastun.

Skönt med en ganska lugn helg jag har fått tid åt Alex och min familj :)
 
Men i morgon kommer det hända saker! Jag ska duscha byta sängkläder och städa mitt rum. Efter det blir det att göra sig i ordning och åka in till stan och möta Amanda vi ska äta middag någonstans, efter det ska vi hem till mig och göra iordning oss och föra, sen åker vi på issas skiva! :D
jag är riktigt taggad! Det ska bli riktigt roligt, jag har inte varit ut på år och dar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0