25/03/13

Hej!
Jag hade verkligen en jätte trevlig kväll med Amanda igår. Vi käkade på vapiano, det var fullt där men tillslut fick vi ett bord. Vi åt en god pasta rätt och en cider till det.
 
Sen drog vi hem till mig och började fixa oss. Sen tog vi bussen vid 11 så vi var där vid halv 12. Vi kom dit och kände en del som var där. Anna, issa, elin och Olivia. Så vi dansade och snackade med dem :) Sen tog vi en taxi hem vid tre tiden :)
 
Vi sov gott och vaknade vid 9 (vaknar alltid jättetidigt efter en utekväll) sen gick vi till forum och skulle äta suschi men dem öppnade inte fören 11 och det orkade vi inte vänta på så det blev mat på thai wok. Sen drog vi och solade i vårat gym. Amanda åkte sen vid halv 1.
Så nu ska jag och Lisa kolla på film och göra fotbad, mina föter skriker verkligen efter lite ormsorg efter igår. Jag dansade och gick runt i höga klackar så föterna mår inte så bra nu kan jag milt säga dem är typ mosade.
 
Jag igår:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0