23/03/13

Hej bloggen!
 
I förrgår mådde jag inte så bra. Men på kvällen piggnade jag till och mamma skulle iväg så jag och Lisa ringde twix så han kom över. Sen kom också Alex över och vi spelade spel och kollade på film, och myste.
Sen fick jag datorn av pappa som jag skulle få. Det är den jag skiriver på nu, hihi
Nu kommer det att bli bättre uppdaterning här!
 
Igår så vaknade jag och Twix upp. Lisa och Alex hade åkte till jobbet. Iallafall så tog jag med mig twix till maxi där vi hadelade frallor och gott pålägg. Sen njöt vi av en riktigt mysig frukost.
Efter det drog vi till forum och gjorde lite ärenden.
Sen åktev vi till Sickla och fika med Issa :)
 
Sen åkte Twix hem vi 4 tiden. Lisa åkte till ebbe vid 6 tiden. Så då åt bara jag och mamma middag tillsammans men det var mysigt.
Vid halv 2 tiden kom jag hem från en promenad med Alex, och efter det så kom Lotta med familj och hjälpte mig att sätta upp en spegel och två hyllor. Det blev riktigt fin och jag är väldigt nöjd! Jag visar det sen :)
 
Nu sitter jag och Lisa i mitt rum och är lite utråkade, vi vet inte riktigt vad vi vill och kan göra. Så vi sitter och tänker...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0