16/03/13

Hej på er! Jag har blivit så himla dålig på att blogg känns riktigt tråkigt :( jag ska försöka hitta mitt driv till att blogga! För i grund och botten tycker jag det är riktigt roligt med en blogg när man lägger upp fina bilder och så speciellt när man kan titta titta tillbaka :)
Iallafall igår var jag med Lisa hela dagen och kvällen. Vi tittade på film och åt massa mys, Ebbe var med och sen kom också Alex över.
Idag ska jag, Lisa och Ebbe, Alex. Gymma och sola solarium :) man får hyra 2 timmar så vi hyr mellan 12-14!

Efter det kanske det blir en promenad och sen måste jag till forum för min AppStore har blivit jätte konstig...
Så kanske vi äter i forum eller så äter vi tacos hemma! Sen ska jag och Alex hyra en riktigt bra film ikväll. Som jag är riktigt taggad på!!

Men jag ska gå upp från sängen nu och äta frukost. Sen är det dags att peppa till.
Jag är på riktigt bra humör idag för övrigt!
Hör sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0