13/03/13

Jag ber om ursäkt (till mig själv) att jag inte har skrivit!
Det har faktiskt hänt lite sen sist jag skrev.
I lördags träffade jag, Lisa, Catta och Lotta vi spelade biljar och åt middag på tenn stoppet det var en riktigt trevlig kväll! Vi fick reda på att Catta och Johan ska skilja sig. Det var mycket tråkigt men dem var nöjda och glada med sitt beslut och då känns det bättre för mig. Catta sa också att hon ska flytta till Nacka och det kändes riktigt bra!
I söndags städade jag och Alex lägenheten sen var det dags att flytta hem. Det kändes riktigt tråkigt att inte bo tillsammans men det gick bra för Alex kom på kvällen så då var allt som vanligt :)
I måndags träffade jag Micke och tog en lång promenad i nyckel viken. Riktigt skönt. Sen på kvällen kom Alex förbi :)
På tisdag morgon ringde min mobil och då hade jag fått jobb!! Jätte roligt :) jag var på ett dagis i Länna. Pysslingen skola. Barnen var mellan 1-3 år. Jag jobbade där mellan 08-15 så det blev en lång dag eftersom jag inte gör så mycket egentligen, men det ska det bli ändring på! Idag har jag inte gjort någonting vilken känns konstigt och jobbigt! Men jag hade ingen bussremsa så jag kom aldrig iväg idag :( jag vill jobba hela tiden, jag tjänar pengar och har riktigt roligt på jobbet med alla barn!
Nu ska jag snart gå upp till tvättstugan efter det ska jag och Lisa gå och äta i forum :) hörs sen!
Bild1: hästarna som jag och Micke hälsade på
Bild2: min firar middag igår efter jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0