08/03/13

Hej
 
Det har inte hänt så mycket dem här dagarna så jag har inte haft så mycket att berätta. Igår så skickade jag in mitt schema till jobbet så dem kommer att höra av sig på måndag typ :)
Jag har träffat Lisa ändel. Fikat hemma hos mamma. Ja lite sånt. Haft mysig middagar med Alex också.
Ikväll ska jag kanske hem till Emelie och träffa lilla Alexandra! Jag ska äta middag där och sen ska Alexandra bli passad utav en barnvakt. Och då ska jag och Emelie åka och kolla på när Sebbe har en spelning.
Jag har inte träffat Emelie på 1år kanske. Så det skulle vara riktigt roligt att ses! 
 
Snart ska jag hem och försöka få med Lisa till forum och äta Subway där.
 
Hörs sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0