19/01/13

Hej! Jag är skit trött men kan verkligen inte sova! Jätte jobbigt. Men jag hade en väldigt trevlig kväll igår, kom till Alex vid halv åtta på kvällen och vi umgicks lite sen kom Andres vid åtta och då började vi laga mat, det skulle blivit tacos men det blev köttfärs, lök, majs och gräddfil. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det... ;) men vid 9 kom Philip på våran gård och Vincent. Det var roligt att umgås med dem. Sen vid halv tolv kom Alex mamma hem (som jag väntat, jag var så trött när hon kom) men jag hälsade och hon var jätte trevlig! Så det var inget att oroa sig för. Sen gick jag, Philip, Andres och Alex hem till mig så drack vi lite mer där och spelade kort. Sen gick dem vid halv två. Det var skönt att dem gjorde det för då var jag så trött. Sen somnade jag vid två och vaknade tre så jag är inte så pigg men det är fan omöjligt att sova! Jag tänker att jag sätter på farmen på datorn så somnar jag förhoppningsvis då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0