Helgen

Helgen har precis passerat och det var en mycket bra helgen! det känns så bra. I fredags var vi hos Lotta och firade Malte det var jättetrevligt :) Sen åkte jag och mamma hem (lisa åkte till ebbe) och efter ett tag gick mamma till sängs medans jag satt uppe och spelade sims :P Vid 12 kom Alex efter att han varit ute, vi kollade lite på film sen somnade vi vid 2. Alex åkte och jobbade igen tidigt på Lördagen och jag var bara hemma tog det lugnt och var med mamma.
Sen råkade jag somna på soffan men när jag vaknade satt Alex och klappade mig på kinden och satt vid mina fötter. Sen när jag vakna beställde vi mat från jarlahof jättemysigt! Mamma var hos Sasha och Lisa i festlokalen och fixade till deras fest. När jag och Alex hade ätit satte vi oss i soffan och kände "vad gör vi nu?" klockan var runt sju. Så han ringde sin kompis Christian och Andres och dem kom över vi bakade och pratade drack vin. Väldigt trevligt och roligt att träffa dem. 
Sen så gick vi upp till Lisas fest och socialicerade oss sen gick jag och Alex och la oss vid halv 3 :) 
på Söndagen vaknade vi tidigt och var ganska bakis. Vi kollade på film och vid två kom Lisa hem med mc donalds, mmm. Sen gick jag och Alex å la oss i gen och sov 2 timmar... Sen gick Alex och jag åt middag med Lisa och Mamma. Sen träffade jag Alex igen vid 9 och vi tog en promenade sen tittade vi på en film som var riktigt bra! 
 
Hörs snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0