Hej på er (eller hej på mig eftersom ingen läser)

Jag kom precis hem från doktorn och forum.
Det gick bra hos läkaren det var en överansträngning i lårets fästning som sitter precis vid knät. Men det var ingen fara utan det kommer gå över :)
Efter det så gick jag och mamma till bibblan och hyrde två filmer och två ljudböcker. Sen blev det lunch på texmex! Vi rullade sedan in på både Lindex, lagerhouse och Åhléns där jag fick en tröja av min snälla mamma. Mamma shoppade på alla ställena :p
Sen gick jag hem där jag befinner mig i soffan medan mamma gick till Sickla där hon skulle kolla på saker.
Nu ska jag leta jobb och vänta på att dem hör av sig från jobbet igår. Kolla på någon film och ta det lugnt ska jag också göra. Ikväll ska jag träffa Alex och Philip får se vad vi ska göra/vara men det löser sig alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0