Besviken...

Jag var på gott humör när jag gick upp i morse, sjöng, pratade men sjukt nervös. När jag kommer till stationen så har jag ingen aning vart jag ska, jag är ganska lugn till en början frågar någon men hon pratade engelska så jag sket i henne. Sen ringer jag 118800 dem brukar ju alltid vara så bra! Jag ringer en kille svarar och säger hur jag ska gå jag följer instruktionerna men jag kommer aldrig till det jag ska, tar upp mobilen för att kolla gps:en och då DÖR MOBILEN!! Den hade batteri... Jag så jag går och går frågar en kvinna men hon visste inte nu är klockan halv tolv och jag ger upp! Men ska aldrig ge upp men det är inte lätt när det är iskallt ute, mobilen är död klockan var mycket. Ja så jag åkte hem och laddade mobilen. Då hade dem skickat ett sms och sa att dem ville att jag skulle ringa om en ny tid. Så allt har löst sig tack och lov!!
Men jag har ett knä som gör riktigt ont! Jag kan knappt stödja på det och gå i trappor är omöjligt så jag måste ringa vårdcentralen i dag. Jag och Lisa ska simma iallafall :) sen får jag träffa Alex <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0