24/02/13

Hej!
Igår så han jag inte blogga. Men efter frukosten så kollade jag, Lisa och mamma på en dansk film som var riktigt bra men mycket sorlig! 
Efter det så hoppade jag in i duschen klädde jag på mig och gjorde mig klar. Sen tog vi busssen och kom till Lotta med familj, vi hade riktigt trevligt där men det var lite stelt i början men det gick över. 
Vi tog bussen därifrån vid nio och åkte hem till mamma sen åkte Ebbe iväg och då spelade jag, Lisa och Alex monopol. Det var riktigt roligt vi satt och spelade till ett. Sen blev det sängen och sova :)
 
Idag så har jag inte gjort så mycket, jag Lisa alex hade en mysig frukost (mamma var på promenad) efter det gick Alex hem och jag fick lite ensam tid. 
Nu sitter jag i soffan med mitt täcke och kollar på tv. Mamma ska kanske iväg ikväll så då tänkte jag boka bastun med Alex och sen beställa lite pizza och titta på danska filmen med Alex och Ebbe.
 
Hörs sen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0