20/02/13

Jag är så jävla trött! Jag kom hem vid halv ett igår, det var ju lite senare en planerat men jag la mig vid ett och somnade vid fyra!! Då kunde jag inte somna om och så mådde jag lite illa (inte pga drickat igår eftersom jag drack högst 3 cider) så jag höll på och vände mig och försökte hitta den svalaste platsen att ligga på. Men tillslut somnade jag. Sen ringde klockan vid sju så nu är det att gå upp och äta frukost, göra i ordning mig. Sedan arbetsintetvjuv. Jag är riktigt nervös när jag tänker på det men försöker att inte tänka på det.
Efter intervjun ska jag hem och soova!!! Jag lär vara hemma vid tolv senast (intervjuvn börjar kvart i elva) så då ska jag käka lunch och sova någon timme, vid tre ska jag möta Lisa för att gå och simma :) det ser jag fram emot. Sen ska vi hem och käka middag och efter det kommer Alex! Har inte träffat honom på år och dar känns det som


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0