02/01/13

Hej!
Jag har verkligen haft en bra helg, det känns så bra och man blir så glad i kroppen!
 
I fredags kom micke hem till mig vid ett och vi gick en promenad och pratade vi hade inte setts på ett tag så det var mycket trevligt! sen åkte han vid fyra och då fick jag lite ensamtid sen började jag med maten vid sju (mamma var alltså inte hemma)  och Alex kom vid halv åtta och vi åt middag tillsammans. Vid 9 kom Andres över våran gemensama kompis över och hade med sig lite vin så vi drack, pratade och hade det trevligt :) 
 
Sen blev det Lördag och då var det att gå upp vid nio duscha och sen handla middag. Sen kom vi hem och fixade oss och vid halv sex kom våra gäster (Lisa hade födelsedagsmiddag) på middagen blev vid Jag, Lisa, Ebbe, Alex, Twix, Mamma, Lotta, Catta och Lena det var verkligen trevligt! Det var Alex och Ebbes första middag med familjen så det var verkligen roligt och det tycket dem också :) Sen sov Alex och Twix här! 
 
Vi vaknade upp vid nio eftersom Alex och Twix är VÄLDIGT morgonpigga! Vi åt lite frukost och sen klädde vi på oss och gick ut i den underbara solen och gick en lång promenad till Finntorp och där åt vi kebab och mindes när vi bode där allehoppa. Sen gick vi hem och Lisa badade och jag och Twix kollade på film och jag somnade någon timme. Efter det åkte Twix hem vid 6 och jag och Lisa gick då till jarlahof och åt middag det var jättemysigt! Det var längesen vi hade ensamtid. Så det var uppskattat. 
Sen på kvällen kom Alex och vi hade en trevlig kväll :) 
 
Igår var det måndag men inte vilken måndag som helst utan Lisas 16års dag! Jag möte upp Lisa vid fyra och vi gick runt i forum och shoppade lite, sen gick vi till jarlahof (igen) där mamma väntade på oss. Vi hade verkligen mysigt! Våran lilla familj behöde det här! 
 
Det var min underbara helg! Det kommer en massa bilder också :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0