26/12/12

Hej! jag har inte orkat skriva på ett tag :/ men jag ska skärpa mig igen! 
Idag gick jag tillsammans med Lisa till forum och skulle titta in på mellandags rean men det var omöjligt det var så mycket folk! ursch så jag och Lisa gick hem istället. 
Lite som har hänt när jag inte skrivit är att jag har blivit helt tandställnings fri, känns heeelt underbart men mycket konstigt också! Sen har vi firat en lite jul med mormor, catta, lisa, mamma och jag. Det var välidigt mysigt! Sen var jag och Amanda, Rosanna och Lovisa ute i går och hade riktig roligt! Lotta, Malte, Kalle och
Petri har kommit hem från teneriffa så det känns bra. Sen tror jag inte att det har hänt så mycket.
Jag, Lisa, Alex och ebbe ska gå ner till pizzerian och sitta där och mysa. Mamma är inte hemma så vi ska umgås.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0