16/12/12

Det jag hade lovat er gick inte så bra igår! :( Jag skulle ju bli så mycket bättre på att blogga och hålla er uppdaterade men igår gick det åt pipskogen. Ber om ursäkt för det! Jag hade en nedgång igår men nu är jag upp ingen. 
 
Men natten fre-lör ramlade Alex in till mig vid halv 3 tiden. Så vi vaknade upp igår och gjorde en jättemysig frutkost med mackor och te. Det var mysigt att få spendera lite ensam tid ihop, för Alex jobbar alltid på lördagar egentligen men igår fick jag lite tid med honom :) 
Vid två tiden tog jag bussen till slussen och möte upp Lisa där vi åkte sedan till mormor och bakade, lagade mat . Det var mysigt men jag fick såna magsmärtor! Jag kan hem vid halv 9 och måde då inte alls bra! Men efter två alvedon och en promenad och Alex kom så måde jag mycket bättre! Skönt! idag är jag återställd. Så igår kväll hade vi bara mys med film och trevligt sällskap. 
Nu sitter jag med Ebbe, Lisa och tittar på en film. 
Vid tre ska jag iväg och köra bil med pappa. Sen hem igen och umgås med Lisa, Ebbe, Alex för mamma är inte hemma ikväll! :D 
Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0