14/12/12

Hej!!
Jag måste erkänna att jag är världens sämsta på att blogga. På att skriva intressanta och spännande inlägg samt skriva ofta men jag ska verkligen jobba på detta och bli bättre! Mer bilder ska det bli, mer inlägg, bättre inlägg. 
Nu har jag lovat det så jag ska verkliigen tänka på det. '
 
Jag ligger just nu i sängen med Lisa och tittar på tv samtidigt som vi håller på med datorn, inte mycket samtal mellan oss :P 
Jag ska upp och fixa lunch/frutkost innan familjen Kardashians som börjar om en kvart. Efter det ska jag måla naglarna, plugga och senare ska jag iväg och spela tennis. Ikväll tror jag att jag är ensam hemma, mamma ska kanske till Sasha och Lisa ska iväg med en vän. Så jag är förmodligen ensam när jag kommer hem vid halv 8 efter tennisen, (jag upprepar mig, i know) Då ska jag fixa lite mys och bara njuta, jag har inte varit ensam hemma på jättelänge. Fast mamma kanske är hemma iallafall men det gör inget vi kan ha mysigt hon och jag också. 
 
Nu valde jag att blogga istället för att fixa lunch så jag får ta lunchen när det är slut. 
 
 
Här ligger vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0