5/03/13

Hej!
Igår hade jag en trevlig kväll med Alex vi åt middag och kollade på något program. Sen gick jag till sängs tidigt eftersom jag hade en viktig sak att göra idag!
 
Jag var på vikariekursen! det var inte roligt kan jag säga vi var runt 20-25 och satt mesta dels och lyssnade men vid vissa tillfällen hade vi grupparbeten som sen skulle presenteras för alla andra. Jag fick ändå mycket bra tips och så, så det var jättebra att jag gick. Man måste gå denna kurs annars får man inte börja jobba med barn, på detta företag iallfall.
 
Ja vi slutade kuren lite tidigare en planerat vid halv ett, vilket var riktigt skönt efter att ha suttit och lyssnat så behövde man röra på sig.
Så jag var hemma tjugo i två och Lisa mötte mig vid tempo, där jag köpte en liten chocklad bit och en dricka behövde verkligen energi.
Sen gick vi hem till mig (Alex) där vi gjorde lite lunch och kollade på film så vi båda råkade somna. Vi sov från tre tidien till halv fem så det var bra! Behövligt.
 
Nu sitter jag vid Alex dator och skriver men ska snart dricka mitt te som jag gjort och gå ut på balkongen. Sen väntar jag på att Alex kommer hem vid halv sju. n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0