20/03/13

Hej!

Jobbet gick bra igår men det var inte så roligt. Jag fick vara rast vakt i tre timmar. Det var iskallt och inte alls roligt. Jag fick en halvtimme med barnen inne och det var ju roligare.
Efter jobbet åkte jag hem ett par timmar. Sen gick jag hem till Alex och vi lagade Hamburgare med Andres, det blev riktigt gott! Men sen hände lite saker så jag och Alex gick hem till mig och Andres gick till sig.

Idag har jag varit i skolan och hämtat uppgifter som jag ska göra hemma.
Jättebra Linnea!!
Nu är jag hemma och tittar på något program. Lisa ska komma snart och då ska vi panta lite burkar och ta en cigg, jag ska plugga lite.
Sen blir det middag vid halv 6-6 och efter det ska jag träffa Tommy och ta en promenad.
Vid åtta ska jag träffa Alex och Lisa och då ska vi gymma! :)
En härlig dag helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0