1/03/13

Hej! 
Redan i morse försökte jag skriva här men det gick inte så jag gav upp...
Idag klev jag upp vi halv 12 då hade twix redan åkte hem. Jag gick upp och åt frukost och så sen gick jag och Lisa till maxi där vi möte upp mamma där vi storhandla. Det gick snabbt och bra/lätt att göra det. Sen var vi hemma vid halv tre tiden. 
Då började jag möblera om mitt rum (igen) men det gick bra och jag är riktigt nöjd! Detta har nog varit den bästa möbleringen hittills. 
Efter det hoppade jag in i duschen och när jag var klar så stod maten på bordet :) Så vi åt och sen gick jag och Lisa till forum och gjorde ärenden/shoppade lite. Nu sitter i min säng och väntar på att Alex ska komma hit. Jag hoppas jag kan övertala honom till att basta men det tror jag väl inte. 
Lisa åkte till Ebbe så nu ska jag sno hennes dator ett tag ;)
Hör sen eller i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0