28/02/13

Det blev inte så mycket skrivande igår/ idag eftersom min dag var ganska hektisk, men rolig!
Igår så träffade jag issa vilket verkligen var mysigt vi satt och fikade på expresso house i sickla. Sen tog vi en liten promenad i den underbara solen!
Vid kvart i tre lämnade jag av issa vid bussen och då hoppade Lisa av samma buss. Sen gick jag och Lisa hem till Lotta för att hämta killarnas saker. Sen hämtade vi Kalle efter det Malte. Sen åkte vi hem men lämnade sakerna bara innan vi gick till maxi för att handla mys och middag. Sen var vi ute lite i solen.
Vi kom hem vid halv sex och då fick killarna spela på våra mobiler medans jag och Lisa kollade på något program. Sen kom Alex vid halv sju och då åt vi middag alla sex. Jätte mysigt!
Efter maten blev det en liten kvällspromenad/ lekstund. Vi kom hem och då fick killarna kolla på film medans Jag, Lisa, Alex spelade monopol (blivit beroende av det) sen somnade killarna i min säg. Jag och Alex gick och la oss med Kalle i sängen och Malte på en madrass på golvet.
Morgon: jag och Kalle klev upp vid kvart över sju :/ medans Alex och Malte sov vidare. Sen kollade killarna på film. Vid Elva gick jag, Lisa, Ebbe, Malte och Kalle till maxi för att handla fika och lunch. Sen gick vi hem och kollade på Madicken och då fick jag sova en lite stund.
Sen åkte vi och lämnade killarna hos Lotta och Petri vid tre.
Sen åkte Lisa och jag till stan och möte pappa och Twix för att äta middag. Mysigt! Sen ville Twix följa med hem eftersom mamma inte var hemma. Men vi spelade monopol hela kvällen från sju till elva. Så vi ligger vi alla i varsin säng.
Jättemysig dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0