02/04/13

Igår så hade jag verkligen en bra dag!
 
Jag, Lisa och Ebbe vaknade upp på morgonen (vid 12 ;) ) och åt frukost och sen satte vi oss på ballkongen en stund. Då ringe det på dörren och där stod Alex! :D jag blev riktigt glad!
Så vi satt på balkongen alla fyra och hade trevligt :)
 
Sen blev det dags för lunch så vi gick till maxi och handlade middag och lunch :)

Efter det tog vi en promenad i solen och hade riktigt trevligt!

Sen kom vi hem och jag och Alex spelade något data spel mendans Lisa och Ebbe kollade film. Sen skulle vi äta men ingen orkade laga maten så vi beställde pizza. Sen åkte Ebbe och Lisa hem till ebbe så då var jag och Alex hemma ensamma några timmar innan mamma kom.
 
Nu sitter jag här vid datorn. Jag har fixat lite hemma idag. Antingen ska jag ta ett bad, promenad eller en dusch, jag ska tänka efter vad jag vill ;)

Ikväll är mamma inte hemma så jag ska äta indiskmat med Alex :)

Han kommer vid 7 så då ska maten vara klar.
 
 
Alex vid gameingen igår.
Vardags lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0